FÖRBANNADE VÄDER- del 2

22:47 Kungsör -9,6 med ett jävla snöoväder som aldrig tar slut!

Precis hemkommen från heldagen i aulan ute på ulvesundsgymnasiet där jag lämnat mina kära skådespelare och filmteams kamrater att dricka öl och basta. Här hemma har vattnet frysit och det är 13 grader inomhus i köket där jag sitter men ändå har dagen vart helt fantastisk. Vi känner verkligen att alla är helt perfekta i sina roller och som jag uppfattade det verkar alla komma toppenbra överens. Dagens tråkiga saker är att Louise inte kunde ta sig hit, likaså vår sminkör Angelica. Så vi hoppas verkligen dom kan ta sig till nästa rep./prod. möte vars datum och plats vi ska försöka bestämma under morgondagen.
Återkommer med mer efter helgen!

-Cladam Englund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0